Manden bag Simplero, Calvin Correli, er den første gæst i min nye podcast, der hedder Marketing To Go. Calvin Correli har altid stået højt på min liste over mennesker, jeg gerne ville have en snak med, og i podcasten fortæller han blandt andet om:
- at forbinde følelser og livsformål med cool business
- hvordan vejen til succes førte gennem en lang proces med selvopdagelse
- passiv indkomst, og hvad der skal til for at kunne leve af det, man elsker at lave
- hvorfor det er godt at polarisere i sin markedsføring
- hvordan man brænder igennem som online underviser
- forskelle mellem det danske og amerikanske marked, navneskift og meget mere
Den erkendelse har Calvin selv brugt år på at nå frem til. Først var han nemlig kun optaget af at få succes og knoklede for at få det – uden succes. Gennem en personlig proces, som ifølge Calvin aldrig stopper, finder han ind til, hvad han vil med sit liv, og så begynder tingene at tage fart.
280 millioner
Foreløbig har Simpleros kunder omsat for ca. 280 mio. kroner – mange inden for feltet coaching, healing og livstransformation. Før det nåede dertil, måtte Calvin imidlertid konfrontere sin frygt og rydde op i de masker, han havde tilegnet sig gennem sin opvækst.
Hør Calvin forklare, hvorfor din tiltrækning øges, når du gør det, der føles sandt og autentisk, det der løfter dig, giver dig energi og gør dig glad! Hør også, hvorfor det bedste spørgsmål, du kan stille dig selv, er: Hvad er jeg mest bange for, som holder mig tilbage lige nu?
Marketing To Go
Marketing To Go byder på en blanding af selvstændige, der deler deres erfaringer med markedsføring af egen virksomhed, og marketing eksperter, der giver deres bedste tips og tricks – det hele tilsat en god portion positiv livsindstilling.
Jeg synes, Calvin var en oplagt kandidat til at åbne ballet.