• Skriv en bog
  • Bøger
  • Podcast
  • Blog
  • Om mig
  • Nyhedsbrev
  • Kontakt
Styrk din søgemaskineplacering

Styrk din søgemaskineplacering med de sociale medier

Sociale medier hjælper dig i kontakt med kunderne på en mere personlig måde. Det får imidlertid ikke blot folk til at stole på dig, men lader også søgemaskiner som Google vide, at dit websted er vigtigt. Og det resulterer i en meget højere placering på Google, hvilket gør din hjemmeside nemmere at finde og du …

Læs mere her »

5 tips til video i markedsføringen

5 tips til video i markedsføringen

Tøver du med at anvende video i markedsføringen, fordi du i modsætning til fx Coca-Cola ikke har budget til at ansætte et dyrt produktionsteam? Måske har du kun et smartphone og en computer til rådighed? – Det er faktisk alt, hvad du behøver! Se på nogle af de mest overbevisende videoer på Youtube; det virker, …

Læs mere her »

PR og sociale medier på den nye måde

PR og sociale medier på den nye måde

Hvordan påvirker de sociale medier PR-arbejdet? Bliver PR gradvist synonym med sociale medier, og er PR-værktøjskassen i stand til at sætte dagsorden på de sociale medier? Jeg forsøger at besvare spørgsmålene. Hvilken effekt har de sociale medier på PR? Sociale medier giver mulighed for at nå folk mere direkte gennem Twitter, Facebook, LinkedIn, Google+ og …

Læs mere her »

Planlæg dig til en god hjemmeside

Planlæg dig til en god hjemmeside

At vide, hvad du ønsker, er den eneste måde at finde ud af, hvad du har brug for. Så før du så meget som overvejer de praktiske aspekter af at skabe en hjemmeside, er der nogle vigtige, grundlæggende spørgsmål, du først skal stille dig selv – fx: hvad ønsker du at opnå med hjemmesiden, hvem …

Læs mere her »

Indhold ER kongen – sådan får du ørenlyd

Indholdet ER kongen – sådan får du ørenlyd!

Content is king; indhold er vigtigst af alt. Du kender sikkert talemåden og oplever måske, at der i de senere år er kommet fokus på indholdssiden af markedsføringen. Faktisk har tendensen – i hvert fald når det gælder det digitale landskab – sine rødder helt tilbage i 1996 i en famøs artikel, offentliggjort af Bill …

Læs mere her »

Kom godt i gang med nyhedsbreve

Kom godt i gang med nyhedsbreve

Den første e-mail blev sendt i 1971, og denne ældste form for socialt medie er stadig den mest potente online-ressource. Når vi tænker sociale medier, tænker vi typisk på hurtigere og mere sexede platforme som Facebook, Google+, Twitter, Instagram, Pinterest eller LinkedIn. Men hvert eneste minut sendes der omkring 170 millioner e-mails til anslået 3300 …

Læs mere her »

Ting folk elsker at dele på de sociale medier

16 ting folk elsker at dele på de sociale medier

De sociale meder kræver kontinuerlige indholdsleverancer, der fastholder læserne og får dem til at komme tilbage igen efter mere – dét er en af de største udfordringer, hvis du vil gøre dig på de sociale medier. Der er fire hovedtyper af indhold, du kan overveje. 1. Pædagogisk undervisningsmateriale 2. Informativt indhold 3. Underholdning 4. Stof …

Læs mere her »

Hvilket socialt medie er bedst til B2B forretning

Hvilket socialt medie er bedst til B2B?

Facebook genererer mest social B2B-trafik, mens Twitter ligger i top, når det gælder konverteringer. Almindelig Google-søgning slår dog stadig de sociale medier med længder, både hvad angår trafik og konvertering – og e-mailen er såmænd også fortsat godt med. Trods den enorme opmærksomhed på de sociale medier, er det stadig kun en brøkdel af B2B-trafikken, …

Læs mere her »

Klub 500 på LinkedIn

Klub 500+ på LinkedIn – er du medlem?

500 er et meget specielt tal på LinkedIn. Når du er nået op på 500 forbindelser, får alle besøgende på din profil vist, at du har ”500+” forbindelser. Det betyder ikke, at du er begrænset til 500 forbindelser – det er bare kun dig, der kender det reelle tal, som vises på din LinkedIn-forside. At …

Læs mere her »

Negative anmeldelser

Sådan håndterer du negative anmeldelser

Online anmeldelser er risikofyldte. En analyse fra Tænk viser, at 86 pct. af danske forbrugere har stor eller nogen tillid til brugeranmeldelser. I betragtning af den enorme betydning, negative anmeldelser kan have på en virksomheds online omdømme, kan det måske virke fristende at tage retslige skridt, hvis man føler sig uretfærdigt beskrevet og misforstået af …

Læs mere her »

  • Forrige
  • Page 1
  • …
  • Page 7
  • Page 8
  • Page 9
  • Page 10
  • Page 11
  • Page 12
  • Næste
Omhyggeligt udformet med ❤️ af René Hjetting © 2023
Din ven med den skarpe pen
✕
  • Skriv en bog
  • Bøger
  • Podcast
  • Blog
  • Om mig
  • Nyhedsbrev
  • Kontakt