• Skriv en bog
  • Bøger
  • Podcast
  • Blog
  • Om mig
  • Nyhedsbrev
  • Kontakt

Sæt dig i kundens sted – så giver resten sig selv

by René Hjetting on juni 5, 2018
Christina Zimmermann
1 min læsetid


I denne podcast taler jeg med Christina Zimmermann om, når markedsføring ikke virker, og hvad der som oftest er i vejen. Hør Christina beskrive de vanskeligheder, såvel iværksættere som etablerede virksomheder har med deres markedsføring – og hvordan de overvinder dem.

Lyt på Apple Podcast

Lyt på Spotify

Lyt på Google Podcast

 
 

Vi kommer ind på:

  • det, der næsten altid går galt i markedsføringen
  • Christinas 1-2-3-model til succesfuld markedsføring
  • hvordan du kommer i gang, og hvad du kan bruge fx regnskabstal til
  • hvorfor markedsføring ikke handler om dit produkt eller brand
  • hvorfor kommerciel rimer på kundefokus
  • forskellen på B2B og B2C, som ikke er der
  • hvorfor ’niche’ er en god strategi
  • hvordan det at vælge markedsførings-kanal bliver det nemmeste i verden
  • målinger: hvorfor og af hvad?
  • hvorfor det er svært at tage sin egen medicin

Noget af det skønne ved Christina er hendes konsekvens. Hun ryster ikke på hånden i nogen hjørner af markedsføringen, når det kommer til grundreglen om, at din målgruppe skal være det absolutte centrum for overvejelserne.

Og hun er heller ikke bange for at føre pointen helt til dørs: Det handler om at turde være målrettet – og hellere være ”noget særligt for de få, frem for lidt for mange”. Jo tydeligere du bliver i din målretning, desto bedre kan din målgruppe se dig. Det er jo egentlig helt basalt, men ikke desto mindre svært for de fleste.

Har du en mistanke om, at din markedsføring godt kunne blive en tand skarpere? – Så bliv inspireret her.

Lyt på Apple Podcast

Lyt på Spotify

Lyt på Google Podcast

 

 

Omhyggeligt udformet med ❤️ af René Hjetting © 2023
Din ven med den skarpe pen
✕
  • Skriv en bog
  • Bøger
  • Podcast
  • Blog
  • Om mig
  • Nyhedsbrev
  • Kontakt