Salgskampagne der faktisk sælger
Et komplet trin-for-trin onlineforløb til selvstændige og marketingfolk, der gerne vil sælge flere produkter og ydelser med salgskampagner, der faktisk virker, igen og igen.
Jeg har gennem mange år lært mine kunder at skrive tekster, der skal sælge deres produkter og ydelser, men ser desværre for ofte, at de ikke når helt i mål.
Problemet er, at de mangler de sidste byggeklodser i salgskampagnen, før den faktisk sælger det, den skal.
Det vil jeg lave om på
Derfor har jeg lavet onlineforløbet, Salgskampagne der faktisk sælger, som handler om:
- Hvordan du pakker og prissætter dit produkt, så det bliver solgt.
- Hvordan du varmer dit publikum op og skaber tillid til dig og det, du tilbyder.
- Hvordan du skriver en salgsside, der sælger dit produkt.
- Hvordan du følger op på din succes og gentager den.
På onlineforløbet, Salgskampagne der faktisk sælger, lærer du de grundlæggende motiver til, at folk køber, så du kan føre dem til landet, der flyder med mælk og honning, mod betaling.
Er det her dig?
• Du føler, du ikke er god nok til at skrive, så du sælger?
• Føler du, at alle andre har styr på det hele, undtagen dig?
• Du er træt af ikke at sælge nok på de kampagner, du søsætter?
Kunne du tænke dig?
• At få en opskrift, der viser, hvordan du skriver, så du sælger.
• At du har overblik og styr på det hele.
• At du sælger hele tiden og har en god, løbende indtjening.
En salgskampagne er som torvedage på et marked
Forestil dig to boder på samme torv.
De ligner hinanden, og de sælger det samme, nemlig frisk brød.
Den ene bod er ejet af Hans, og han er god til at bage og bager altid nok, så han har en masse at sælge på torvedagene.
Den anden bod er ejet af Hanne, og hun er også god til at bage, men bager kun det, hun ved, kunderne ønsker at købe.
Når torvedagene er omme, har:
Hans solgt for kr. 15.000 og har en masse brød tilbage.
Hanne har solgt for kr. 35.000 og har ikke særligt meget brød tilbage.
Hvordan kan Hanne have solgt for mere end Hans?
– De sælger jo stort set de samme produkter og har nogenlunde de samme priser?
Du får svaret her:
Hans bager de samme brød, som han altid har bagt, og sælger dem bare ved sin bod.
Hanne bager brød alt efter, hvad kunderne ønsker. Og hvordan gør hun det?
Hun snakker med sine kunder ved hvert køb og spørger ind til deres behov, samtidig med at hun varmer dem op og skaber en dybere relation.
Hvem vil du købe af?
Ja, svaret er enkelt: Hanne selvfølgelig – hende føler du tillid til, for det har hun opbygget gennem nogen tid.
Giver det mening?
Jeg håber, du svarer JA og lader mig hjælpe dig med at opbygge salgskampagner, der sælger for dig igen og igen.
Din underviser René Hjetting
Jeg er journalist, tekstforfatter og har mere end 20 års erfaring med skrivning af salgstekster til kunder og med at hjælpe andre til at blive bedre til at skrive.
Det er min erfaring, at de fleste har brug for at blive holdt lidt i hånden undervejs i processen med at blive bedre til at skrive.
OK René, hvad indeholder onlineforløbet:
Det indeholder 5 moduler med undervisning, opfølgning og feedback.
1: Produktanalyse
– Vi laver en analyse af det produkt, du ønsker at sælge, og ser på, hvad det løser for kunden.
– Vi trimmer og pakker produktet rigtigt ind og sætter den bedste pris.
2: Plan
– Du får opskriften på en taktik, der virker, med opvarmning og salg.
– Vi laver en konkret plan for dig og dit produkt, så det er nemt at gå til.
3: Salgsside (Kasseapparatet)
– Du får opskriften på, hvordan du skriver en salgsside, der sælger.
– Jeg gennemgår din salgsside og kommer med feedback (inkl. optagelse).
4: Opvarmning af dit publikum
– Du forstår, hvordan du engagerer dit publikum.
– Du lærer, hvordan du nemt skriver e-mails, ads og SoMe-opslag.
5: Salg og optimering
– Hvor meget har din salgskampagne solgt, og hvordan kan du gøre den endnu bedre?
– Hvordan genbruger du den til andre af dine produkter og ydelser?
Det praktiske:
- Onlineforløbet starter fredag den 7. oktober.
- Der er 5 moduler, fordelt over 12 uger, online.
- Feedback på din salgsside bliver optaget og sendt til dig.
- Der er live undervisning og opfølgning hver fredag, som bliver optaget.
- Adgang til fælles community de næste 12 måneder.
Når du har gennemført forløbet, har du en færdig salgskampagne, der faktisk sælger, og som du kan genbruge til dine andre produkter og ydelser.
Skal vi øge dit salg i dag?
Din investering er kr. 2500,- + moms
Ja tak, jeg vil gerne lave salgskampagner der faktisk sælger!
Salget er lukket
Prisen dækker hele onlineforløbet inkl. 12 måneders medlemskab af lukket Circle community sammen med de andre deltagere.
Sådan tjener du din investering hjem
Du tjener allerede pengene hjem ved den første salgskampagne, du kører, da du sælger mere, end du normalt ville gøre. (Eks.: Sælger du et produkt, der koster kr. 1500, skal du blot sælge 3 mere af disse.)
FAQ – Ofte stillede spørgsmål
Hvor lang tid har jeg adgang til indholdet?
Du har adgang til indholdet i 12 måneder og kan forlænge det, hvis du ønsker det.
Hvor megen tid skal jeg sætte af?
Det bestemmer du selv, men jeg har lagt tid ind til, at du skriver og får feedback, så det bliver nemt for dig at fuldføre.
Skal vi øge dit salg i dag?
Din investering er kr. 2500,- + moms
Ja tak, jeg vil gerne lave salgskampagner der faktisk sælger!
Salget er lukket
Prisen dækker hele onlineforløbet inkl. 12 måneders medlemskab af lukket Circle community sammen med de andre deltagere.