Thomas Rosenstand er SEO-ekspert og har uddannet en lang række af dem, der i dag arbejder med SEO på dansk grund. I 2009 flyttede han til Florida og driver i dag sin forretning derfra.
Hør Thomas fortælle om:
- de store forskelle på den amerikanske og danske kultur og herunder:
- hvordan du i USA fint kan have en stor servicevirksomhed med den kerneydelse at rengøre Webergrill for private
- hvorfor Thomas primært har danske kunder og ikke ønsker amerikanske kunder
- fordelene ved ingen ansatte at have, men i stedet bruge freelancere
- mødetyranniet, der har hersket i forretningslivet, og hvordan du undgår at spilde tid på møder
- hvorfor mange udviklere af hjemmesider ikke leverer varen
- hvordan det lykkedes for Thomas at flytte forretningen fra Danmark til Florida uden at miste en eneste kunde, så han i dag kan fejre 17-årsjubilæum med den ældste kunde.
- hvorfor prisen på Thomas´ SEO-LEX er kr. 1495, og det alligevel lykkedes at sælge 380 eksemplarer – på det første døgn.
Vi kommer selvfølgelig også omkring SEO, hvor Thomas blandt andet fortæller om:
- https
- salgspsykologi
- hvorfor tyndt indhold er en katastrofe for din hjemmeside
- og hvad det i øvrigt er godt at holde dig for øje i de kommende år.
Thomas’ tilgang til det at drive forretning er helt grundlæggende jysk og yderst sympatisk: Hvis du er dygtig til dit fag, overholder dine aftaler, overleverer en lille smule og lader være med at love noget, du ikke kan holde – ja så er der arbejde nok, og du får samtidig markedsført dig selv på bedste vis.
Derudover er Thomas suveræn til at gøre SEO konkret, enkelt og forståeligt for enhver. Har du fx tænkt over, at en online forretning i store træk skal drives, som var det en fysisk butik?
Hør, hvordan Thomas forklarer SEO for dummies…