René Hjetting / Lær at kommunikere professionelt så du sælger mere

Kristian Koch: Sådan får du dit budskab igennem

Denne podcast handler om mundtlig præsentation. Kristian Koch coacher til daglig musikere og erhvervsfolk i at brænde igennem med deres budskab, når de står på en scene. I podcasten taler vi om, hvordan du forbereder og gennemfører en vellykket præsentation i form af fx et fysisk foredrag. Vi runder blandt andet: det pres, de fleste […]

Read Post / 9. oktober 2017

Eric Ziengs: Giv dine kunder en behagelig rejse

Eric Ziengs fra Help Marketing er ekspert i at lave velfungerende kundeflow. I podcasten følger vi kunden, fra før hun entrerer dit online-univers, gennem de forskellige interaktioner, hun har med dig, frem til konvertering, eftersalg og anbefaling af dig. Vi taler om, hvordan du hjælper kunden til en så enkel og behagelig rejse som muligt […]

Read Post / 7. juli 2017

Jacob Elton: Mennesker på LinkedIn er ligesom dem ude i virkeligheden

Jacob Elton er autodidakt og underviser i, hvordan man sælger på LinkedIn. I denne podcast taler vi blandt andet om: Hvordan du får 55 pct. af dem, du besøger på LinkedIn, til at vende tilbage til dig Hvordan du får din målgruppe til selv at gøre arbejdet med at lære dig og dine produkter/ydelser at […]

Read Post / 22. maj 2017

Henrik Westergaard: Lyt, og lad nysgerrighed være din drivkraft

Det handler om lyd, når jeg i denne podcast taler med Henrik Westergaard. Han har lavet radio i 25 år – og gør det stadig – og har derudover siden 2010 lavet forskellige former for markedsføring til brug i radioen fra sit eget studie, Monkeysound, hjemme i privaten. I podcasten snakker vi bl.a. om: Hvad […]

Read Post / 25. april 2017

Morten Resen: Iværksætter-eventyret blotlagt helt fra starten

Morten Resen er gæsten i min tredje podcast, og i modsætning til de to forrige er hans iværksætter-eventyr stadig i sin spæde start. Det unikke ved Mortens projekt er, at han inviterer alle interesserede med om bag scenen og giver os indblik i alle detaljer – også de økonomiske – i processen med at starte […]

Read Post / 21. februar 2017

Nikolaj Astrup Madsen: Airbnb som fast bopæl – også for forretningen

Nikolaj Astrup Madsen rejser verden rundt sammen med sin kæreste, samtidig med han styrer sin forretning, Refuga. Han er den anden gæst i min podcast, Marketing To Go, og her kommer han blandt andet omkring: sin minimalistiske nomadetilværelse, som han betragter som en bæredygtig, permanent måde at leve på hvorfor han anbefaler at gøre sin […]

Read Post / 13. februar 2017

Calvin Correli: Vi skal have hjertet med

Manden bag Simplero, Calvin Correli, er den første gæst i min nye podcast, der hedder Marketing To Go. Calvin Correli har altid stået højt på min liste over mennesker, jeg gerne ville have en snak med, og i podcasten fortæller han blandt andet om: at forbinde følelser og livsformål med cool business hvordan vejen til […]

Read Post / 9. februar 2017

Vil du blive mere produktiv – så må du være modig!

Du har sikkert ligesom jeg overvejet, hvordan du kan blive mere produktiv og nå mere af det, du gerne vil. Måske har du i første omgang forsøgt at arbejde hårdere – mere intensivt og i længere tid. Og det har formentlig gjort dig mere produktiv. Men der er en grænse for, hvor hårdt og hvor […]

Read Post / 17. januar 2017

Hvad gør du, når du ikke ønsker at sælge via telefonen?

Hvis du sælger dine ydelser, viden eller produkter til andre virksomheder, er du på B2B-markedet. Og selv om vi skriver 2016, er der stadig mange, der sælger B2B via telefonen. Det kan være alt fra softwareløsninger og indretning af kontorer til HR-ydelser. Uanset hvad det er, du sælger, er du nok som de fleste: Du […]

Read Post / 6. oktober 2016