René Hjetting

  • Blog
  • Podcast
  • Bøger
  • Nyhedsbrev
  • Om mig
  • Jeg tilbyder
    • 1:1 Sparring
    • Skrivecamp
    • Din egen skrivecoach
  • Kontakt
Bogen der fortæller dig hvordan du får succes med PR og sociale medier

Succes med PR

Sådan får du succes med PR og sociale medier

Bogen giver dig en indføring i de klassiske PR-discipliner og forklarer, hvordan du integrerer de seks vigtigste sociale medier i dit PR-arbejde. Trin-for-trin-guides og tjeklister gør samtidig bogen til et nyttigt opslagsværk i hverdagen.

’Sådan får du succes med PR og sociale medier’ er en grundbog i moderne PR-arbejde. Her får du en lang række opskrifter på brug af både off- og online-medier, og på hvordan de spiller succesfuldt sammen. Bogen gennemgår alle de klassiske PR-discipliner og sociale medier ét for ét og har desuden oversigtskapitler og generelle afsnit om det flerstrengede PR-arbejde – hele tiden med fokus på, hvordan du får succes med det i praksis.

Vejleder dig trin for trin

Konkrete værktøjer og Sådan-gør-du-guides vejleder dig i alt fra de indledende, strategiske planlægningsfaser, til du trykker send, upload eller poster et indlæg. Du får baggrundsviden, indsigt og velafprøvede PR-redskaber, som er lige til at gå til. Du lærer blandt andet om:

  • Sådan skriver du gode PR-tekster
  • Målgrupper, branding og storytelling
  • Artikler, klummer og kronikker
  • Pressemeddelelser og andre former for pressekontakt
  • Sådan får du succes på de sociale medier
  • Facebook, LinkedIn, Twitter, Google+, Pinterest og YouTube
  • Hjemmesider og blogs
  • Nyhedsbreve og e-mail-marketing
  • Søgemaskineoptimering og medieovervågning
  • Grundbog og opslagsværk

Bog med titlen: Sådan får du succes med PR og sociale medierDe sociale medier rummer et stort PR-potentiale, fordi de gør det muligt for selv små virksomheder at blive meget synlige for netop deres målgrupper. Forfatteren, René Hjetting, der til daglig arbejder hos PR-bureauet MyPressWire, har arbejdet med PR, kommunikation og sociale medier gennem 15 år.

Han guider dig hele vejen, fra hvordan du identificerer dine målgrupper og udformer en overordnet PR-plan, og til hvordan du skriver en god historie og undgår at virke uhøflig på LinkedIn og Twitter. Her er ingen lange udredninger, men i stedet brugbare oversigtskapitler og ’Sådan gør du’-afsnit. De enkelte kapitler kan læses hver for sig, så bogen også er anvendelig som et opslagsværk i en travl hverdag.

Køb E-bogen (PDF) her for kr. 199,- + moms

Udtalelser fra kunder:


Casper Blom

Casper Blom: – I mit arbejde med PR for mig personligt og mine virksomheder har jeg altid gået meget efter mavefornemmelsen. Det har til en vis grad virket fint, men jeg har altid savnet nogle mere konkrete retningslinjer fra en i branchen. Med Rene´s bog har jeg nu fundet min bibel indenfor presse og sociale medier, og den kommer jeg uden tvivl til at rette mig efter. René giver mange guldkorn ud, og alle der bruger sociale medier og PR professionelt bør læse den.


Brian RønnowBrian Rønnow: – Jeg er forholdsvis ny til PR og hvordan jeg skal arbejde professionelt med de sociale medier. Bogen ”Sådan får du succes med PR & sociale medier” er et rigtig godt opslagsværk med grundlæggende viden til at komme i gang og videre. Den har givet mig en god hjælp til flere ting som jeg ikke havde hørt om. René kommer med rigtig mange gode ideer og tips til at komme maksimalt ud til sine kunder. Denne bog bør være i alle steder der bruger PR og sociale medier.


Bogen er omtalt i:

Markedsføring   Væksthus for Ledelse   TV2 Lorry


Her kan du høre et Podcast om bogen som John G fra MereMobil.dk lavede med mig.

https://www.renehjetting.dk/wp-content/uploads/2016/07/Meremobil.mp3

 

Bogen indeholder 152 sider og fås som E-bog (PDF).

Køb E-bogen (PDF) her for kr. 199,- + moms

 

© 2021 René Hjetting
✕
  • Blog
  • Podcast
  • Bøger
  • Nyhedsbrev
  • Om mig
  • Jeg tilbyder
    • 1:1 Sparring
    • Skrivecamp
    • Din egen skrivecoach
  • Kontakt