René Hjetting

  • Om mig
  • Bøger
  • Blog
  • Podcast
  • Nyhedsbrev
  • Sparring
    • 1:1 Sparring
    • Gruppesparring
  • Kontakt

Sådan får du omtale med PR og sociale medier

Sådan får du omtale med PR og sociale medier

Lær at bruge en gammel profession til at sprede dine gode historier i en ny tid

Bogen giver dig en indføring i de klassiske PR-discipliner og forklarer, hvordan du integrerer de seks vigtigste sociale medier i dit PR-arbejde. Trin-for-trin-guides og tjeklister gør samtidig bogen til et nyttigt opslagsværk i hverdagen.

’Sådan får du omtale med PR og sociale medier’ er en grundbog i moderne PR-arbejde. Her får du en lang række opskrifter på brug af både off- og online-medier, og på hvordan de spiller succesfuldt sammen. Bogen gennemgår alle de klassiske PR-discipliner og sociale medier ét for ét og har desuden oversigtskapitler og generelle afsnit om det flerstrengede PR-arbejde – hele tiden med fokus på, hvordan du får succes med det i praksis.

Vejleder dig trin for trin

Konkrete værktøjer og Sådan-gør-du-guides vejleder dig i alt fra de indledende, strategiske planlægningsfaser, til du trykker send, upload eller poster et indlæg. Du får baggrundsviden, indsigt og velafprøvede PR-redskaber, som er lige til at gå til. Du lærer blandt andet om:

  • Sådan skriver du gode PR-tekster
  • Målgrupper, branding og storytelling
  • Artikler, klummer og kronikker
  • Pressemeddelelser og andre former for pressekontakt
  • Sådan får du succes på de sociale medier
  • Facebook, LinkedIn, Twitter, Pinterest og YouTube
  • Hjemmesider og blogs
  • Nyhedsbreve og e-mail-marketing
  • Søgemaskineoptimering og medieovervågning
  • Grundbog og opslagsværk

De sociale medier rummer et stort PR-potentiale, fordi de gør det muligt for selv små virksomheder at blive meget synlige for netop deres målgrupper. Forfatteren, René Hjetting, der til daglig arbejder hos PR-bureauet MyPressWire, har arbejdet med PR, kommunikation og sociale medier gennem 20 år.

Han guider dig hele vejen, fra hvordan du identificerer dine målgrupper og udformer en overordnet PR-plan, og til hvordan du skriver en god historie og undgår at virke uhøflig på LinkedIn og Twitter. Her er ingen lange udredninger, men i stedet brugbare oversigtskapitler og ’Sådan gør du’-afsnit. De enkelte kapitler kan læses hver for sig, så bogen også er anvendelig som et opslagsværk i en travl hverdag.

Bogen er omtalt i:

Markedsføring   Væksthus for Ledelse   TV2 Lorry

Lyt til et Podcast om bogen som John G fra MereMobil.dk lavede med mig.

https://www.renehjetting.dk/wp-content/uploads/2016/07/Meremobil.mp3

 

Køb bogen nu!

Sådan får du omtale med PR og sociale medier

Bogen fås som  Paperback og E-bog og kan købes her. (168 sider, A5 format).

Paperback (Pris kr. 250,- inkl. moms og levering på kun 2-3 dage.)
E-bog (Pris kr. 150,- inkl. moms og levering straks.)

(Bestilling af flere bøger til undervisning eller erhverv, kontakt mig direkte)

 

Omhyggeligt udformet med ❤️ af René Hjetting © 2021
Din ven med den skarpe pen
✕
  • Om mig
  • Bøger
  • Blog
  • Podcast
  • Nyhedsbrev
  • Sparring
    • 1:1 Sparring
    • Gruppesparring
  • Kontakt
Vi bruger cookies på vores hjemmeside for at give dig den mest relevante oplevelse ved at huske dine præferencer og gentagne besøg. Ved at klikke på "Accepter" accepterer du brugen af ALLE cookies.
Cookie settingsACCEPTER
Manage consent

Privacy Overview

Denne webside bruger cookies til at forbedre din oplevelse, mens du navigerer gennem hjemmesiden. Ud af disse gemmes de cookies, der er kategoriseret som nødvendige, i din browser, da de er afgørende for, at websitet kan fungere grundlæggende. Vi bruger også tredjepartscookies, der hjælper os med at analysere og forstå, hvordan du bruger dette websted. Disse cookies gemmes kun i din browser med dit samtykke. Du har også mulighed for at fravælge disse cookies. Men fravalg af nogle af disse cookies kan påvirke din browseroplevelse.
Nødvendige
Altid aktiveret

Nødvendige cookies er absolut nødvendige for, at webstedet fungerer korrekt. Denne kategori inkluderer kun cookies, der sikrer grundlæggende funktioner og sikkerhedsfunktioner på webstedet. Disse cookies gemmer ingen personlige oplysninger.

Ikke-nødvendige

Alle cookies, der muligvis ikke er særligt nødvendige for, at hjemmesiden fungerer, og som bruges specifikt til at indsamle brugerens personlige data via analyser, annoncer, andet indlejret indhold, kaldes ikke-nødvendige cookies. Det er obligatorisk at indhente brugernes samtykke inden du kører disse cookies på dit websted.

GEM & ACCEPTÈR