I denne episode lægger jeg ud med lidt nyheder om, hvad der sker online i verden lige nu inden for bl.a. lydbøger og podcast – og hvad der kunne være relevant for dig i den forbindelse.
Og så taler jeg med Kristian Larsen, der er marketingdirektør i PL & Partners, hvor han arbejder med betalt annoncering på sociale medier. I podcasten snakker vi først og fremmest om Facebook.
Hør fx Kristian fortælle om:
- aktuelle tendenser i annoncering på Facebook
- de 3 præmisser, du må forholde dig til, når du annoncerer på Facebook
- det allerbedste greb som mindre selvstændig på Facebook
- hvorfor video-indhold er centralt, og hvordan du nemt laver en god video
- retargeting på Facebook og Facebook-pixel
- Facebook-grupper, og hvordan du kan bruge dem som fx vidensformidler
- fremtidens Facebook og dine muligheder som virksomhed
- e-mail-marketing kontra Facebook-annoncering
- hvordan du får flere tilmeldinger til dit nyhedsbrev via Facebook og organisk søgning
- nyhedsbreve og webinarer – og hvordan du kan bruge dem
- hvordan Kristian arbejder målrettet med lead-scoring
- 2-trinsraketten, som opstarter interaktionerne med dine potentielle kunder
- Kristians 3 bedste råd for fremtiden – både på og uden for Facebook
Facebook nu og i fremtiden
Som Facebook-specialist er Kristian knivskarp på, hvordan du som selvstændig bedst får dig placeret i nyhedsstrømmen og indledt kommunikationen med dine potentielle kunder – og hvordan du i de efterfølgende interaktioner arbejder videre med dem. Kristian har også fingeren på pulsen, mht. hvordan Facebook kommer til at fungere fremover, og deler gavmildt sin indsigt.
Facebook har omkring 3 mio. aktive brugere om dagen, hvoraf de 90 pct. er på mobilen.
Få inspiration hver fredag!
Tilmeld dig mit nyhedsbrev, som jeg sender ud hver fredag morgen. Jeg betragter det, som mit eget lille magasin, hvor jeg giver værdi til dig, som læser.
Det gør jeg, fordi jeg i mere end to årtier har hjulpet mennesker med at få succes med deres kommunikation og online forretning, og fordi jeg godt kan lide at hjælpe folk – at flytte dem fra ét sted til et andet, så de får det liv, de ønsker, og en forretning, de kan leve af.