Signe Marie Jeppesen er indehaver af brudesalonen Kennedys og min gæst her i denne episode. Hør lattermilde Signe fortælle om altid at have en Kleenex i baglommen i en både følelsesladet, men også benhård branche, der kræver kontinuerlig markedsføring.
Vi snakker blandt andet om:
- at være i en branche, hvor næsten alle kunder er nye kunder
- fordelene ved et online-prøverum
- markedsføringen i opstartsfasen, og hvad der skabte succesen
- markedsføring via hjemmeside, sociale medier og Google Ads
- at bruge Analytics til at time markedsføringen
- at overgå kundens forventninger – også ved reklamationer
- at have ansatte
- at vokse og holde fokus på det, man brænder for
Det skal være en kæmpe oplevelse
Signe Marie har i sin forretning skabt et fortryllende univers med guld, krystaller, store spejle og private prøveværelser, hvor der serveres lyserødt boblevand og chokolade til brudens følge.
Her er kunderne gæster, og alle, der arbejder i forretningen værtinder, som naturligt drager omsorg for, at gæsterne befinder sig godt. På den måde bliver det for alle involverede en følelsesladet og smuk oplevelse; Signe Marie græder selv hver gang, den helt rigtige brudekjole til netop dén brud er fundet.
Kender gæsterne, før de kommer
– Og skulle der være ønsker, der ikke bliver opfyldt af en af de 500 brudekjoler, sortimentet rummer, sørger de ansatte skræddere for, at bruden kommer helt i mål.
Som en del af markedsføringen, men også en del af servicen, kan man på Kennedys hjemmeside lægge brudekjoler ind i et online-prøverum. Så er kjolerne klar, når bruden ankommer – og Signe Marie og hendes medarbejdere kender brudens præferencer på forhånd.
Hør en kvinde, der i dén grad har fundet sin rette metier – og stadig efter 13 år i branchen hver dag gør sit absolut bedste.
Få inspiration hver fredag!
Tilmeld dig mit nyhedsbrev, som jeg sender ud hver fredag morgen. Jeg betragter det, som mit eget lille magasin, hvor jeg giver værdi til dig, som læser.
Det gør jeg, fordi jeg i mere end to årtier har hjulpet mennesker med at få succes med deres kommunikation og online forretning, og fordi jeg godt kan lide at hjælpe folk – at flytte dem fra ét sted til et andet, så de får det liv, de ønsker, og en forretning, de kan leve af.