René Hjetting

  • Blog
  • Podcast
  • Bøger
  • Nyhedsbrev
  • Om mig
  • Jeg tilbyder
    • 1:1 Sparring
    • Skrivecamp
    • Din egen skrivecoach
  • Kontakt

Bæredygtighed – først, sidst og hele vejen rundt

by René Hjetting on december 11, 2020
Mads Tofthøj Rasmussen
1 min læsetid


I denne 34. episode af Marketing To Go snakker jeg med Mads Tofthøj Rasmussen, som er adm. direktør i det bæredygtige teleselskab GreenSpeak.

Hør ham fortælle om:

  • idéen til GreenSpeak, og hvordan den blev til virkelighed
  • markedsføring via mund-til-mund og god kundeservice
  • exceptionel god kundeservice, og hvorfor den er mulig
  • gennemsigtighed – så meget, at der slet ingen firma-facade er
  • andre bæredygtige projekter, Mads m.fl. har gang i
  • at være foregangsmænd – og at konsolidere og få tingene til at spille
  • rollen som adm. direktør og det at give ekstrem frihed til medarbejderne
  • hvorfor der er 2 ugentlige hjemmearbejdsdage for alle medarbejdere

Bæredygtighed på alle niveauer af virksomheden

Mads er så optaget af bæredygtighed, at jeg bliver dybt berørt af at tale med ham. Han går virkelig hele vejen og tænker bæredygtighed ind i alle aspekter af virksomheden. Virksomhedens er i sin grundlæggende struktur bæredygtig, inkl. fx lønforhold, kundedemokrati, og hvad overskuddet går til.

Bæredygtighed i mange former

Og Mads og de øvrige folk bag GreenSpeak nøjes ikke med et smalt perspektiv på bæredygtighed, men vil hele vejen rundt – fra biodiversitet og vedvarende energi over velgørenhed til fx at få varer produceret, så de har en lang holdbarhed.

Har du lyst til at gøre en forskel?
– Hør en mand, der er i gang med det, her…

Forrige: Markedsføring på Facebook – nu og i fremtiden
Næste: Nytårsforsæt for din virksomhed i 2021?
© 2021 René Hjetting
✕
  • Blog
  • Podcast
  • Bøger
  • Nyhedsbrev
  • Om mig
  • Jeg tilbyder
    • 1:1 Sparring
    • Skrivecamp
    • Din egen skrivecoach
  • Kontakt